В Україні будують першу бетонну дорогу

  • Джерело: Центральний
  • 1970-01-01 03:00
  • Авто

Будівництво першої бетонної дороги в Україні Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка ведеться в межах програми Президента України "Велике будівництво". Це 130 кілометр дороги, де будується шляхопровід. На оглядини перебігу робіт приїхали голова Полтавської облдержадміністрації Олег Синєгубов, заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко, голова Укравтодору Олександр Кубраков та начальник Служби автомобільних доріг у Полтавській області Іван Краповницький. Олександр Валуйкін, керівник проєкту від компанії "Альтком" - Складність об’єкта в тому, що працюємо з великими об’ємами землі – близько 1 млн 100 кубів. Утворюються високі насипи до 12 м. Перетин доріг – на двох рівнях: внизу у нас бетонна дорога, а зверху – з асфальтобетону. Застосовують нові технології, а саме – армування насипів земляного полотна за допомогою георешітки. Крім того, є підпірна стінка – 12 метрів, яка складається з окремих блоків, близько 90 тисяч штук. Працювати доводиться у дві зміни, задіяно близько 120 одиниць техніки. Іван Краповницький, начальник Служби автодоріг Полтавської області - Даний шляхопровід буде закінчено в цьому році і введений в експлуатацію, що полегшить сполучення між Полтавою, Кременчуком, а також напрямком Дніпро-Київ. Особливість дороги в тому, що вона більш витривала, стійка до різних видів навантажень та кліматичних змін. Гарантія її використання – більше 10 років. Дорога проходитиме від Решетилівки до межі з Дніпропетровською областю. Протяжність шляху, що будується в Полтавській області, – 80 кілометрів. Це буде одна з перших "бетонок", збудованих в Україні за останні десятиріччя. Автотрасу планують розширити до чотирьох смуг. Загалом товщина дорожнього одягу нової дороги буде майже 1 метр. Іван Краповницький, начальник Служби автодоріг Полтавської області - На всій протяжності дороги буде збудовано 3 мости. Зараз ми на різних ділянках, на різних етапах, десь – лише підготовчі етапи, а десь – майже здаємо в експлуатацію. Наразі вже збудовано 20 км автошляху (2 проїзди по 2 смуги), якими рухається транспорт. На решті протяжності тривають активні ремонтні та будівельні роботи. Перспектива інтенсивності руху – понад 20 тисяч автівок за добу. Олег Синєгубов, голова Полтавської ОДА - Це максимальний та найкоротший шлях, дорога зв’язує між собою по найкоротшій відстані міста Дніпро з Полтавою та Києвом. Якщо раніше навіть з міста Кременчука їхали фури на Київ, вони їхали спочатку через Полтаву. А наразі вони фактично зрізають 50% шляху. Це соціально та економічно важлива артерія Полтавщини. Автошлях дозволить розвантажити ті траси, які є в регіоні. Дорогу будують практично з нуля. На ділянках траси в межах Кобеляцького району, мосту через Ворсклу та на межі з Дніпропетровською областю роботи ведуться навіть вночі. Дорога має статус національної, тож важливо не зупиняти будівництво. Джандан Тюмер, керівник проєкту реконструкції від компанії "Онур" - Ми закінчуємо цю дорогу, як і обіцяли. У нас взагалі контракт до 2021 року, стараємося та цілодобово працюємо, щоб закінчити її в цьому році. А це будівництво об'їзду біля с.Красне, де влаштовують фінішний шар бетону, та оновлення ділянки на межі з Дніпропетровщиною. Крім того, оглянули будівництво нового мосту через р. Ворскла, що на околиці Кобеляк. Кирило Тимошенко, заступник керівника Офісу президента - Ми всі бачили, як були спочатку маленькі відрізки дороги, дорогу розширюють і роблять нову. Але більша частина її просто в полі. Нова дорога, нова траса. І найголовніше, що це перший в Україні проєкт за часи незалежності, де будують дорогу з нуля, в полі такого масшатбу. Оновленням траси Н-31 на території Дніпропетровської та Полтавської областей займаються чотири підрядні компанії. Загальна вартість будівництва на 2020 рік – 13 млрд 568 млн грн. Виконано станом на 1 липня – 4 млрд 473 млн грн.




Comments

    No results found.