Кандидати в мери на агітацію у соцмережах витратили понад 200 тисяч доларів

Перед другим туром виборів, який відбудеться вже завтра, 22 листопада, в 11 містах України, кандидати в мери на агітацію у соцмережах витратили понад 200 тисяч доларів.Про це розповіла голова Громадянської мережі ОПОРА Ольга Айвазовська. За її словами, було опубліковано 8,5 тисяч постів і повідомлень. Серед найбільш активних кандидатів - Олег Синютка, Віктор Шакирзян і Андрій Садовий. На рекламу Синютки витратили майже 8 тисяч доларів, Шакирзяна з Рівного 5,5 тисяч і Садового 3 тисячі доларів.

Окремо ОПОРА підрахувала фінансування третіх сторінок у Facebook, які прямо або приховано агітують за кандидатів-учасників повторного голосування або дискредитують їх. Вартість такого фінансування – майже 35 тисяч доларів. І найбільшу частину з цих витрат покрив Петро Порошенко - понад 3 тисячі доларів.




Comments

    No results found.